15.8.12

Moscú Contraataca



Naide dulda de la importancia de la entrada de los EEXX na segunda guerra mundial pa la victoria sobre'l nazismu, sobremanera porque abrieron el frente oeste a la llucha debilitando muncho al exercitu alemán, pero lo que munchos duldamos ye d'encumar a los "demócrates" como desencadenantes d'esa victoria (por casu el desembarcu de Normandía).

Como preba d'ello esti documental, ¡ganador d'un Oscar en 1942!, foi grabáu nel iviernu del 1941 (l'ocho d'avientu del 41 EEUU declaraba la guerra a Xapón y entraba na guerra) cuando la Xunta de Repúbliques Socialistes Sovietiques empezaba a obtener les primeres victories sobre'l nazismu. Asina que mientres Hitler arrasaba Europa EEUU miraba dende lloñe como si la cosa nun fuere con ellos.

El preciu pagáu polos comunistes foi bien alta: 26 millones de sovieticos y gran parte de los 15 millones de chinos frente a los 500.000 americanos, 450.000 de la Gran Bretaña o los 800.000 franceses. (L'holocaustu xudíu ta cifráu en 5 millones)

Tampoco ye d'estrañar si sólo dos años enantes, en febreru de 1939, Francia y Gran Bretaña reconocíen al gobiernu de Franco como lexítimu....






No hay comentarios:

Publicar un comentario